Alla inlägg under februari 2009

Av K - 28 februari 2009 14:46

Ja ja nu har jag också fastnat i detta  elände:) Men men man kan ju alltid testa fast det kommer nog att ta ett bra tag innan man bli nöjd med sidan.

Idag har jag rensat ur alla pojkens försmå kläder och det blev endel, herregud vad de växer på ett år.... Jag har lagat kokt torsk med äggsås till middagen och det var väldigt uppskattat, sedan har jag förberett woken till ikväll som vi ska äta när det nalkas till melodifestivalen.....

Nä nu ska jag fortsätta med bloggen - färg och utseende, på återseende.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad är det bästa md hösten???
 Mys pys med någon kär
 Ligga under filten och titta på någon bra film
 Tända levande ljus och god mat
 Att inte behöva gå ut i rusket, regn och blåst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards