Alla inlägg under juni 2009

Av K - 21 juni 2009 21:35

och midsommaren 2009 är slut för detta året. Denna midsommar som de 2 åren innan firade vi med goda grannar och med farbror L och S. Tack för en underbar midsommar med god mat, lekar, dans och många goda skratt. Till och med vädret var på vår sida, vi satt ute tills klockan var närmare halv 2 på natten, helt ljuvligt.

Och imorgon beges det åter till Uddevalla på C, sedan på tisdag ska mina föräldrar komma är det tänkt, det var bara ett halvår sedan vi träffades :(  ,

men nu får vi vara ihop i över 1 månad. Känns skönt att de kommer för det har varit så mycket kring både dem och oss, så det kan vara bra att träffas och prata om olika saker.

Annars har jag väl inget på hjärtat att berätta, ska jobba tis-tors. denna veckan som kommer och nu börjar semestern för endel, och det skulle ju bli jättefint väder denna veckan så det känns ju gott för dem att börja sin ledighet med vackert väder.


Nä, nu kommer redan John Blund i mina ögon så jag får väl ta och lösa lite korsord och sedan är det nattinatti.

Godnatt mina vänner och dem jag inte känner!!!!!

Av K - 13 juni 2009 11:17

Herregud vad tiden går, det är ju en hel vecka sedan jag skrev, sedan ska jag väl ärligta tala om att det har inte varit något särskilt att skriva om, fasen det händer ju aldrig något att skriva om.

Veckan som har gott har i alla fall sett ut som följande:

Den 5 juni var vi på studenten uppe på Runden till Rosita som blev färdig florist, grattis vännen, det firade hon med att åka till Mallorca, hoppas att hon och kompisarna har det gott.

Sedan denna veckan har jag jobbat och igår var det skolavslutning för P - i ösregn, fy 17 vad jag tyckte synd om dem, för att inte tala om dem som tog studenten i Lysekil. Men idag skiner solen och då ska jag och kompisen P till B-M och titta på bröllop, hoppas verkligen att solen skiner för dem idag.

Men nu ska jag gå och göra lilltösen redo för 5-årskalas som hon ska på till V.


Ha en fortsatt solig lördag, kramar i massor från lilla mig.

Av K - 3 juni 2009 17:57

onsdag kväll och jag har jobbat mina tre arbetspass som jag skulle denna veckan, det har väl gott bra, idag har väl varit sådär men jag har väl gjort någon nytta????

Ikväll står det hamburgare med goda tillbehör på menyn, men jag tror inte att det blir på grillen för det blåser så ute - tyvärr, så vi får väl ta och steka dem men det får väl gå för denna gången. Svärmor kommer också och äter så slipper hon att äta själv.


Är det någon som har något tålamod att dela med sig för mitt är tyvärr slut, SNÄLLA ni kan väl dela med er, bara en liten bit......


Ja, nu har jag inge mer att tala om så nu får jag gå och börja med maten så att den blir så gott som färdig tills gubben min kommer hem.

Många blåsiga kramar från västkusten....

Av K - 2 juni 2009 11:00

till 3 underbara damer i sina bästa år, en på 83, en på 73 och en på 39 år. Hipp, hipp hurra, hoppas att ni får en underbar dag. De som fyller år är min mormor, faster och vår underbara granne.


Som tidigare sagt så började jag att jobba igår och det gick väl rätt bra, det går inte fort men de får ta det som det blir, men jag har snälla och omtänksamma jobbarkompisar :) , Tack för ni står ut med mig. Ikväll ska jag jobba en liten kortis mellan 16-18.30, och imorgon 7.30-10.00


Idag är det ett äckligt väder, det är så kvasigt så det riktigt hänger regn och åska i luften, knallebanken känns i huvudet i alla fall.

Nä, jag får väl ta och göra mitt schema iordning hur jag ska lägga upp det för de närmsta 6 veckorna innan semestern, ha det gott, kramar i massor....


Presentation

Omröstning

Vad är det bästa md hösten???
 Mys pys med någon kär
 Ligga under filten och titta på någon bra film
 Tända levande ljus och god mat
 Att inte behöva gå ut i rusket, regn och blåst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards