Alla inlägg under november 2009

Av K - 19 november 2009 15:53

att jag skriver igen, jag brukar ju nu för tiden hålla mig med 3 veckors mellanrum så det är väl da idag...

Vad har nu hänt sedan sist???? 

Vi har haft 35-årskalas för min älskade make, trevligt trevligt var det, många fina presenter fick han..

Sedan förra fredagen kom det den första rediga snön, ett par centimeter hade vi uppe i Ed men tyvärr på lördagen så regnade det hela dagen så detblev väldigt blött om fötterna. Vår familj och en annan familj (Olausson) gick och spelade bowling och vilka vann om inte vi mammor/tjejer....Flört.

Annars har jag jobbat som även idag och efter åkte jag och kompisen L och tog de efterlängtade sprutorna, och än så länge så känner jag inget efter den och hoppas att jag slipper.

Och alldeles strax så ska jag och tösen till simskolan, hon älskar vatten och helst vara på det djupa - vadå inte kan simma? - det struntar hon i, så det blir att man får se till henne lite extra.

 

Och imorgon kommer det som jag har väntat på i flera veckor, jag och 5 till ska på SPA, helt underbart ska det bli, om det ändå hade varit fredag kväll NU!!!!!!

 

Ha en fortsatt bra torsdagskväll, må så gott för det ska jag göra.....

 

                                                  

                                               

 

 

Presentation

Omröstning

Vad är det bästa md hösten???
 Mys pys med någon kär
 Ligga under filten och titta på någon bra film
 Tända levande ljus och god mat
 Att inte behöva gå ut i rusket, regn och blåst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards