Alla inlägg under september 2009

Av K - 30 september 2009 11:27

...hur kan tiden gå så fort, imorgon är redan 1 oktober och det är 1 år sedan ja gick hem på sjukskrivningen, 1 ÅR!!!! vart har tiden tagit vägen, jag har i alla fall inte varit med, har nog missat mycket viktigt och massor av skvaller Skrattande

Imorgon börjar i alla fall verkligheten igen, jag börjar att jobba fullt ut fast samtidigt så börjar jag med att ta stryka mitt arbetspass för att åka till Udevalla och gå på C. Sedan jobbar jag söndag och 5 dagar till i rad, vilken bra början, not!!!!! Ja, ja, jag får ta det lugnt.


Som vanligt så var vi i Ed i helgen, kom upp redan på torsdagskvällen, och poff så var helgen över och tyvärr så blir det ingen husvagn till helgen för att K:s morfarkommer hit från Uppsala och han är bara här 1 gång om året ockdå får man givetvis vara hemma, ska bli roligt att träffa honom i alla fall.

Men nästa helg blir det Ed igen ockdå är de marknad och kanske marknadsdans om de har ordnat något, det brukar alltid vara Susanne och Hasse som spelar och junger men icke denna gång och det tycke vi inte omGråter för de är ju så bra.....hoppas att man får höra dem någon annan gång!!! Sedan ska vi ha kräftskiva med tillbehör nu vad det kan innebäraFlört. Vi ska fira hösten med svärföräldrarna, Vicki o Alex, Annelie o Kjell-Åke med barn, så det blir ett litet glatt gäng i alla fall. Sedan vet man ju inte om någon annnan dyker upp, man ska ju aldrig vara säker har jag fått höra några gånger.....Ja ja, ni som vill är välkomna.

Nä, nu får jag väl ta och baka några kakor innan T kommer till T, sedan kommer ju hennes mamma L också så man kan ju inte stå helt tomt utan fikabrööööööööö, lite kaffe också blir det....

Ha en fortsatt skön höstdag, kramar i massor från lilla mig.....  




Av K - 10 september 2009 09:24

..den bara går och går, herregud det har ju gått flera månader sedan sist jag skrev och vad har då hänt sedan dess, ja du inte mycket. Sommaren och semestern var jag och barnen i Småland hos mina föräldrar och sedan kom min käre man ner ett par dagar som vi fick ihop, vi åkte till Astrid Lindgrens Värld och till kompisarna i Växjö, passade då på att även gå på Karl Oskar dagarna.

Sommaren gick så fort att det var dags att börja jobba igen, började med 25 % och nu i sep. jobbar jag halvtd och hoppas att detta ska gå bra så jag kan gå upp fullt ut sedan.

Sedan har vi köpt en husvagn som vi delar med mina kära svärföräldrar som de får låna när de är i Jönköping, på rally m.m Vi ska ha den uppställd i Ed Skrattande och det ska bli helt underbart att åka dit varje helg man är ledig och inte har något planerat, att bara få vara, verkligen ta dagen som den kommer förrutom alla som kommer att våldgästa oss och vill ha kaffe Flört


Ja ha, nu kallar tvättmaskinen sedan väntar jag ett samtal från VC.

Ha en underbar höstdag med sol och värme, för det ska jag ha, tror jag :-

Presentation

Omröstning

Vad är det bästa md hösten???
 Mys pys med någon kär
 Ligga under filten och titta på någon bra film
 Tända levande ljus och god mat
 Att inte behöva gå ut i rusket, regn och blåst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards