Alla inlägg den 15 januari 2010

Av K - 15 januari 2010 17:49

here we come!!!!!!

På söndag åker jag och min käre make till Stockholm och ska bo på hotell i 2 nätter, och för er som inte förstår, så betyder det att vi kommer hem på tisdag kväll   .

Det är ju Idrottsgalan i Globen på måndag kväll och det är ju därför vi åker upp, men man vill ju gärna vara där lite mera. Det blir väl lite Gamla Stan, äta gott på någon  resturang, träffa Kungafamiljen   , men också träffa Magnus uggla, Babben Larsson och Alcasar......

Men jag kan ju säga att jag längat efter dessa frukostbuffeér, åh så gott att bara komma ner till dukat bord och bara gå och ta vad man vill.....

 

  

Annars har jag jobbat på som vanligt, mina föräldrar kom i  onsdags och ska vara här ett par veckor, alltid lika roligt att träffa mina älskade......

 

Och nästa vecka ska allvaret börja.....jag ska börja träna på Tumlaren, jag som aldrig har satt min fot i ett gym, eller tränat av huvudtaget förrut, men det är väl aldrig försent har jag hört,så nu mina vänner har ni fått reda på mitt nyårslöfte......

 

Ha nu en underbar helg så  återkommer jag efter  vi har varit i Stockholm och efter jag har börjat att träna.............

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad är det bästa md hösten???
 Mys pys med någon kär
 Ligga under filten och titta på någon bra film
 Tända levande ljus och god mat
 Att inte behöva gå ut i rusket, regn och blåst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards